, ,

Ξόδεψε 250.000 Ευρώ Για Να Γίνει Γυναίκα

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011 Leave a Comment

Στην Ελλάδα, θα του κόστιζε πολύ φθηνότερα!!!

Ξόδεψε 12 χρόνια από τη ζωή του και περίπου 250.000 ευρώ για να γίνει γυναίκα και τα κατάφερε. Ο λόγος για τον… 30χρονο Jason Torres, νυν Nicole Sanders, o οποίoς ήθελε πάντα να μοιάζει με την κούκλα Barbie.
Ετσι ξάπλωσε στο κρεβάτι του πλαστικού, άλλαξε για σχεδόν όλα τα μέλη του σώματός της και έγινε αυτό που ήθελε.
«Οταν ήμουν μικρός, ήθελα να παίζω με την κούκλα Barbie γιατί μου άρεσε πολύ σαν εμφάνιση. Μου άρεσε ο τρόπος που κοιτούσε. Και ήθελα να γίνω σαν αυτή, λαμπερή και όμορφη. Οι επεμβάσεις ήταν πολλές και μου κόστισαν πολλά αλλά πάντα είχα πλούσια αγόρια και μου τις πλήρωναν», είπε η ίδια στους δημοσιογράφους.
Δείτε κι'άλλες φώτο:


πηγή: mychannel.gr

0 σχόλια »

Leave your response!