Πενήντα Plus...

Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011 Leave a Comment


Σήμερα, στα 50 τους οι άνθρωποι είναι ακόμη νέοι και δραστήριοι, ενώ μπορούν να παραμένουν και πολύ γοητευτικοί.
Όσοι και όσες παραμέλησαν τον εαυτό τους τις προηγούμενες δεκαετίες, αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι είναι πια καιρός να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στην περιποίηση της εμφάνισής τους.
Φυσικά, για όσους είχε προηγηθεί σωστή πρόληψη και περιποίηση του προσώπου, τα πράγματα είναι πιο εύκολα όσον αφορά τα σημάδια του χρόνου και την αντιμετώπισή τους.
Το δέρμα σε αυτή την δεκαετία είναι συνήθως πιο ξηρό, η ελαστικότητα μειώνεται και κάποια σημάδια χαλάρωσης αρχίζουν να γίνονται εμφανή, λόγω της μείωσης της αναπλαστικής ιδιότητας των κυττάρων στο μισό.
Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η γυναίκα έχει να αντιμετωπίσει και τις ορμονικές αλλαγές που φέρνει η εμμηνόπαυση, οι οποίες διαφοροποιούν σε μεγάλο βαθμό τη δομή του προσώπου και του σώματος.
Τέλος, μετά την ηλικία των 50 θα πρέπει να δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη σύσφιξη του προσώπου, χρησιμοποιώντας προϊόντα που κάνουν lifting στο πρόσωπο, τρέφουν σε βάθος την επιδερμίδα και παράγουν την κυτταρική ανανέωση.
Tips

- Χρησιμοποιείτε κρέμες ημέρας, ορούς και μάσκες επανόρθωσης, εμπλουτισμένες με αντιοξειδωτικά  και αντιγηραντικά συστατικά, ενεργοποιητές κολλαγόνου και ελαστίνης, ρετινόλη, οξέα, συνένζυμο Q10, πολυβιταμίνες και φυτοοιστρογόνα (για τις γυναίκες), που τρέφουν το δέρμα σε βάθος, καταπολέμουν τη χαλάρωση και παρέχουν προστασία ενάντια στις κηλίδες (πανάδες).
- Μια θρεπτική κρέμα νυκτός αλλά και μια κρέμα για την περιοχή γύρω από τα μάτια και το στόμα, είναι πλέον απαραίτητη.
- Μην παραμελείτε τον καθαρισμό, την ενυδάτωση και τη σύσφιξη της ευαίσθητης περιοχής του λαιμού.
- Μην ξεχνάτε την καθημερινή αντιηλιακή σας προστασία.
- Προσοχή στην απότομη πρόσληψη κιλών και στις δίαιτες που οδηγούν σε σημαντική απώλεια βάρους.
- Φροντίστε να τρέφεστε σωστά, μειώνοντας τις θερμίδες και τα λιπαρά από τη διατροφή σας, σταματήστε το κάπνισμα και βεβαιωθείτε ότι λαμβανετε αρκετή ποσότητα ασβεστίου, απαραίτητο για τη ρύθμιση πολλών λειτουργιών του οργανισμού.
- Καταπολεμήστε την απώλεια οστικής μάζας και μυϊκής δύναμης, την κατάθλιψη, το άγχος και τον κίνδυνο τραυματισμού με αεροβική άσκηση, άσκηση με βαράκια, stretching (τέντωμα) και πολλούς περιπάτους.

0 σχόλια »

Leave your response!