, , ,

«Το botox είναι σαν τον οδοντίατρο:Το φοβόμαστε, αλλά το κάνουμε»

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011 Leave a Comment


11 γνωστές Ελληνίδες εξομολογούνται τί θα άλλαζαν πάνω τους στην περίπτωση που αναγκάζονταν κάποια στιγμή να χτυπήσουν την πόρτα του πλαστικού χειρουργού. Αλήθεια ποια θα ήταν η πρώτη τους προτεραιότητα; 

Ιωάννα Σουλιώτη«Προτεραιότητά μου είναι το botox. Άλλωστε το μποτοξάκι είναι κάτι σαν τον οδοντίατρο. Όλες το φοβόμαστε, αλλά όλες το κάνουμε».

Νάντια Μπουλέ«Αν επισκεπτόμουν πλαστικό, θα του ζητούσα να εφεύρει τον τρόπο εξάλειψης της κυτταρίτιδας μια για πάντα. Νομίζω ότι είναι ο μεγαλύτερος εφιάλτης κάθε γυναίκας».

Μάρα Δαρμουσλή«Έχω κάνει ήδη δύο πλαστικές επεμβάσεις και στο πρόσωπο και στο σώμα, αλλά δεν θα πώ ποιες ακριβώς. Η επόμενη φορά θα ήθελα να είναι σε πέντε χρόνια και θα κάνω ό, τι χρειαστεί».

Τζένη Μπότση«Ίσως να πείραζα την κοιλιά μου με λιποαναρρόφηση, αλλά δεν νομίζω ότι τελικά θα το τολμούσα. Κατά τα άλλα, έχω συμφιλιωθεί με την εικόνα μου και δεν σκέφτομαι να  απευθυνθώ σε πλαστικό».

Χριστίνα Παππά«Δεν σκοπεύω να αλλάξω κάτι συγκεκριμένο. Θα έκρινα ανάλογα με το τι
θα θεωρούσε απαραίτητο ο γιατρός. Θα συζητούσα μαζί του οτιδήποτε μου πρότεινε και ίσως το έκανα. Πέρυσι ήθελα να κάνω λιποαναρρόφηση, αλλά τελικά την απέφυγα».

Ελένη Πετρουλάκη«Δεν είμαι κατά των πλαστικών αλλά φροντίζω να συντηρώ την εικόνα μου με γυμναστική και καλή διατροφή. Άλλωστε θεωρώ ότι την αυτοπεποίθησή μας και την καλύτερη σχέση με τον άντρα μας δεν την βοηθάει το μεγαλύτερο στήθος ή κάποια άλλη επέμβαση. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να νιώσουμε καλά πριν καταλήξουμε στον πλαστικό».       

Μαρία Κορινθίου«Όπως πιστεύω και οι περισσότερες γυναίκες, αν πήγαινα σε πλαστικό θα το έκανα για το στήθος μου. Νομίζω ότι θα ήθελα μια μικρή αύξηση στήθους».  

Εβελίνα Παπούλια«Δεν θα ήθελα να μπώ στην διαδικασία επέμβασης και γι’ αυτό δεν σκοπεύω να επισκεφθώ ποτέ πλαστικό. Αισθάνομαι πολύ καλά με τον εαυτό μου».

Νόνη Δούνια: «Αν πήγαινα σε πλαστικό, θα το έκανα για να διορθώσω την κοιλιά μου. Δεν έχω όμως τόσο θάρρος για να φτάσω στην πόρτα του».

Βίκυ Χατζηβασιλείου«Δεν με ενδιαφέρει να διορθώσω κάτι. Δεν έχω κάνει ποτέ πλαστική, ούτε πρόκειται να κάνω».

Ελισάβετ Μουτάφη«Τον πλαστικό χειρουργό πιθανό να τον χρειαστώ σε μερικά χρόνια. Όχι ακόμη. Όταν έλθει εκείνη η ώρα, θα κάνω ό, τι χρειαστεί αλλά πάντα με προσοχή χωρίς υπερβολές. Δεν μου αρέσουν οι ακραίες εξωπραγματικές καταστάσεις».

Πηγή: People, star.gr

0 σχόλια »

Leave your response!