,

Η σύγχρονη τεχνολογία «χάρισε» σε γυναίκα το πρόσωπό της

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013 Leave a Comment

Υποβλήθηκε σε πολύωρη επέμβαση με τη βοήθεια τρισδιάστατης σάρωσης


Η σύγχρονη τεχνολογία σε συνδυασμό με μια πολύωρη πρωτοποριακή επέμβαση που κράτησε 20 ώρες, χάρισε σε μια γυναίκα το τμήμα του προσώπου, που ο καρκίνος της είχε στερήσει.

Η Ann O’Sullivan είχε αναπτύξει ένα επιθετικό όγκο πίσω από το μάτι της, ο οποίος της προκαλούσε φρικτούς πονοκεφάλους και εξαπλώνοντας στην αριστερή πλευρά του προσώπου.

Οι χειρούργοι προκειμένου να σώσουν τη ζωή της, ήταν υποχρεωμένοι να αφαιρέσουν ένα μεγάλο
τμήμα του σαγονιού, το αριστερό μάτι της καθώς και αρκετά δόντια προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. 

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους της επέμβασης, οι γιατροί καταπιάστηκαν με το επίπονο έργο της επανασύνθεσης του προσώπου. 

Προκείμενου να επαναδημιουργήσουν την κατεστραμμένη περιοχή, χρησιμοποίησαν προηγμένη τεχνολογία σάρωσης. Αφού σκάναραν ηλεκτρονικά την αντίθετη πλευρά του προσώπου, δημιούργησαν ένα τρισδιάστατο προφίλ που μπορούσαν να αναπαράξουν.

Για την επέμβαση, οι γιατροί έλαβαν τμήμα οστού από το πόδι για την επανασύσταση του σαγονιού καθώς και ιστούς. Επιπλέον φλέβες και αρτηρίες έπρεπε να επανασυνδεθούν.

«Εμπιστεύτηκα το νοσοκομείο και μου έσωσαν τη ζωή» δήλωσε η 69χρονη γυναίκα, η οποία ωστόσο δεν δέχτηκε να έχει ψεύτικο μάτι, όπως της πρότειναν οι γιατροί. «Το νοσοκομείο μου προσέφερε ένα ψεύτικο οφθαλμό αλλά δεν το θέλω. Είμαι όσο καλά μπορώ να είμαι και αυτό μου είναι αρκετό». 

πηγή: newsbeast.gr

0 σχόλια »

Leave your response!